Te iubesc! Te iubesc?

Nu, nu este titlul piesei de teatru cu acelasi nume –  spectacol de teatru al companiei Teatrul Undercloud, regizat de Chris Simion si nici sumarizarea acesteia, in cateva replici remarcabile:

EA: Dragostea barbatilor e ca un foc de paie. Se aprinde repede, si se stinge si mai repede.
EL: Te iubesc ca un nebun.
EA: Nebunia trece.
EL: Dar dragostea ramane.
EA: Ce mai ramane din dragoste dupa ce a trecut nebunia ? Obisnuinta.
EL: Fericirea este..cand e bine…si nu ne certam…si dormim…
EA: Uita-te si tu in ce hal suntem. Nu iei in serios nimic. Ar trebui sa suferi.
EL: N-ai idee cat sufar…
EA: Cand te gandesti la trecut?
EL: Cand ma gandesc la somn…

EA. Daca aduci tot salariul acasa inseamna ca ma iubesti?
EL: Bine, am sa incerc sa nu-l mai aduc pe tot…

EA: Nu, nu-i nevoie… Fii linistit… Noapte buna! Vise frumoase!…
EL: Cine era ?
EA: O prietena.
EL: O prietena ?
EA: Da, o prietena.
EL: Atunci – iarta-ma ca te corectez – ai comis unele dezacorduri. Trebuie sa-i spui „nu fii ingrijorata” si „fii linistita”, nu „fii linistit”.
EA: Îmi cenzurezi convorbirile telefonice ?
EL: Numai din punct de vedere gramatical.

EA: Nici gelos nu mai esti ?!
EL: Cand eram gelos spuneai ca-s nebun.
EA: Ceea ce ne lipseste noua e tocmai nebunia ! Ne-am linistit prea devreme, ne-am lasat coplesiti de oboseala, de obisnuinta, de rutina…
EL: Iar incepi?

EL: Dar tie ce-ti place la mine ?
EA: Pai ce sa-mi placa ? Tu esti sotul meu.
EL: Va sa zica asta-ti place: ca-s sotul tau.

EA: În conditiile astea nu se mai poate discuta.
EL: Atunci se poate dormi.

EL: Tii mai mult la mobila decat la dragostea noastra?
EA: Mai intai si-ntai tin la dragostea noastra. Si abia in al doilea rand tin la mobila…
EL: Atunci, alege: ori eu, ori el. Vorbeam de pat.

EA: Nu exista dragoste infinita. Ne amagim. Legile poeziei sunt altele decat legile vietii.

Ci mai degraba ar fi vorba despre acele doua cuvinte magice, vorba celor de Taxi, “cuvintele alea doua” pe care am vrea ca noi femeile  sa le auzim intr-una, precum se intampla in urmatorul spot publicitar de la Magura. Enjoy! 🙂

Imi place sloganul rostit de VO, la finalul spotului: “Pentru femei si mai greu de multumit!” 🙂

3 responses to “Te iubesc! Te iubesc?

  1. mi-a placut umorul din jocul acela de cuvinte incalcite care reprezinta fidel de deslusit viata dintr-un cuplu si nu e greu de neinteles pentru cineva care a trecut prin relatia din trecut. dupa ce treci printr-o experienta devii mai intelept si mai glumet ( cateodata :D).

  2. Tu tii cu ursu’??? Femeile NU sunt dificile, ele SHTIU ce vor si NU isca certuri din motive inchipuite, sau doar pt ca au avut o zi proasta si se razbuan auiurea pe partener…nu… ele sunt perfecte…:)

Leave a Reply

