Duelul brandurilor auto

Nu de curand, Audi – binecunoscuta companie constructoare de automobile bavareze –  a lansat o noua reclama in care ironizeaza BMW, o companie de automobile la fel de strasnica, adica nemteasca. Astfel, Audi si-au continuat campania agresiva de marketing, majoritatea reclamelor si videoclipurilor fiind lansate pentru a ataca concurenta, iscandu-se adevarat un duel pe campul de lupta al marketingului, intre Audi A8 vs. BMW seria 7.

In scenariul spotului publicitar cu pricina, soferii de BMW “vaneaza” masinile Audi aflate intr-un un trailer de masini. Dovada stau acei soferi care renunta la automobilele lor BMW pentru a ajunge in interiorul unui model Audi. Iar lupta pentru modelele germane pare sa fie una acerba.

La inceputul anului 2010,  cei de la Audi au mai scos un spot publicitar in care „ataca” o serie de marci auto competitoare precum BMW, Mercedes-Benz sau Lexus, spot ce surpinde o poveste nespusa a unor soferi/ viitori cumparatori ce au fost cuprinsi de magia acestor marci auto, vraja ce este spulberata de realista masina Audi.

In caz de nu stiati, BMW reprezinta acronimul pentru Bayerische Motoren Werke AG (rom. Uzina Bavareza de Motoare SA).

Sigla Audi constă din patru cercuri suprapuse, ele reprezentînd cele patru mărci membre ale firmei Auto Union. Sigla simbolizează contopirea Audi cu DKW, Horch şi Wanderer: primul cerc reprezintă Audi, al doilea reprezintă DKW, al treilea este Horch, iar ultimul, Wanderer.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s