Cand socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din club

Numa’ ieri a fost ziua de nastere a unui prieten. Party clubber din fire, asa ca mine :),  m-a invitat intr-un pub/club sa sarbatorim cu toate cele, ziua lui de nastere, alaturi de o mare ‘gascha vesela’. Zis si facut, am onorat invitatia, ne-am potrivit ceasurile si ne-am dat intalnire.Asa ca mi-am pus tocurile de ‘nspe cm, un make-up fin, ruj rosu de diva, si o tinuta glam de party.
Ne-am intalnit exact in fata clubului, club situat undeva pe Calea Victoriei, la cativa pasi distanta de o biserica, si la alti cativa pasi de hotel Radisson. La prima vedere, parea a fi un pub linsitit, aranjat cu bun gust, incaperile si separeurile erau decorate in stil retro, astfel ca noi am avut rezervare la ‘Sala radiourilor’, vecina cu ‘Sala caloriferelor’. Toate bune si frumoase! 🙂

Dupa ce ni s-a adus comanda, a inceput show-ul. Cum ce show?! Nimeni nu stia ca Miercurea era Hot Girls Party, si uite asa ne-am trezit in mijlocul unui show cu totul aparte, mai exact unul erotic…
Mai interesant ca masa la care stateam si petreceam, se se situa chiar langa mini podium, locul unde avea sa se intample lucruri mai mult sau mai putin deosebite. Nici bine nu am observat cand s-a cocotat pe acel mini-podium, o dansatoare locala –  tipa, o bunaciune extrem de talentoasa in ale miscarilor de “du-te vino”, fiind la scurt timp, urmata de o alta o juna sexy si rea, imbracata intr-o tinuta extrem de lejera.

In momentul in care a urcat cea de-a doua gagica timpul parca se oprise in loc, barbatii prezenti acolo erau hipnotizati, femeile se uitau admirativ, altele o priveau dezaprobator. De ce? Pentru ca tanara avea o tinuta aproape inexistenta, si un arsenal de miscari erotice care fixau orice privire din incapere. Pentru ca a doua tanara se simtea sigurica, a intampinat-o o alta domnisorica, oferind publicului un show erotic demn de filmele erotice..
Se pare ca denumirea initiala a clublui ‘Terminus’, dupa aceste momente incendiare,  s-a transformat treptat in ‘Terminus erectus’, asa cum sta scris si pe site-ul pub-ului: “noaptea, clubul prinde viata…”   Nu dupa mult timp, s-a intrat in programul normal al pub-ului, muzica 60’s pana in prezent, si astfel, ne-am continuat distractia pana in zori.

 
In drum spre casa, in taxi am auzit doua melodii, o data o melodie numita Born this way, ce imi amintea de faptul ca asta e firea mea, sa fiu o petrecareata innascuta! :)) si ce de-a doua melodie, una foarte veche, as putea spune din vara lui 2008 ce imi amintea de anii gloriosi ai iesirilor in cluburile de altadata …

 

P.S. Recomand pub-ul Terminus, doar pentru amatorii de senzatii tari, nu si celor slabi de inger! 🙂

Leave a Reply

