Vine vara, bine-mi pare

‘ In gradina am o floare, Floare de nu-ma-uita, Da-mi un mail sau da-mi ceva’, ne spun cei de la ROA, in noul lor single.  In acest context, as adauga cateva cuvinte care definesc o vara: Soare, zambet, natura, bucurie, drumetii, plaja, mare, parc, terasa, suc sau ceai racoritor, inghetata, inghetata si iar inghetata.

In plina vara te racoresc, te rascolesc sau si mai mult de atat, te rasfata.  Este vorba de campaniile publicitare ce promoveaza vedeta verii, nimeni alta decat mult asteptata ‘inghetata’ 🙂

Nu de curand, mi-a atras atentia o campanie promotionala pe atat de traznita, pe atat de neconventionala, si anume: campania “Cu Algida zambesti, premii primesti”. In ce consta promotia, mai exact intr-un concurs unde sunt invitati cu mic cu mare, consumatorii de inghetata si nu numai. Astfel, consumatorul incarca o poza in care isi afiseaza un zambet larg langa inghetata Algida, pe principiul “zambeste si primeste”.  Premii pentru toate gusturile, de la sepci pana la scutere si masini.  Nu asta mi-a fost mirarea, dar nu ma asteptam la zambete, rasete chiar langa o inghetata, ca doar n-o fi vreun concurs la o pasta de dinti.

Va imaginati ce a iesit?! Va spun eu:  O colectie de poze nu neaparat cu zambete, si cu alte mesaje, nu prea inocente. Concluzie: o campanie deloc creativa, neinspirata si o oroare de zambete si grimase asociate o inghetata care ar avea nevoie mai degraba de o reclama delicioasa, precum gustul inghetatei, vara 🙂

Leave a Reply

