Ce ne place la McDonald’s

Sa fie clar de la inceput, nu sunt de acord cu mancarea de tip fast food sa intre
in meniul zlinic, dar nici nu ma feresc in a afirma ca imi plac unele meniuri de la McDonald’s. In acest sens, voi enumera cateva motive pentru imi place sa merg,
din cand in cand, la Mc:

1. Imi place atmosfera din restaurantele McDonald’s, de la muzica pana la
curatenia exemplara din aceste aceste localuri.

2. Este locul unde mi-am invatat o parte cursurile pentru facultate, si mai apoi
master. Un mediu relaxant, incat aveam impresia ca ma simt ca acasa.

3. In privinta meniurilor – Candva imi placeau salatele, dar nu de curand au inceput sa-mi placa meniurile McNuggets, delicioase si satioase, ce contin bucati de piept de pui sub forma de snitel (dupa parerea mea, snitzel-ul este mama fripturilor), cartofii prajiti cu gustul lor unic si binenteles, nelipsita bautura racoritoare Coca-Cola.

3. Daca vara optez pentru inghetatele care ma racoresc, pe vreme caniculara, pe
timp de iarna prefer sa-mi incalzesc sufletul, cu un ceai aromat de fructe de
padure.

4. Locul in care ma intalnesc cu prietenii, in jurul unei povesti la o cafea sau a
unui suc. Cu alte cuvinte pentru mine, McDonald’s este deja un loc familiar.

Cu toate astea, mananc rar, la McDonald’s, pentru ca se stie ca mancarea de tip
fast food este mai putin sanatoasa, din cauza boom-ului de calorii, de la
cheesburger pana la hamburger. Cu atat mai mult, este cunoscut faptul ca tot ce
este in exces dauneaza grav sanatatii. Numai ca totul sta intr-un singur cuvant
magic: cumpatare! 🙂

Nu de curand, mi-a atras atentia o campanie interactiva a celor de la McDonald’s, campanie implementata de DDB Stockholm in Suedia. Astfel, cu ajutorul unui smartphone si al unei aplicatii bazata pe geolocalizare oricine poate juca ping-pong pe panoul interactiv. Ideea e simpla: daca rezisti mai mult de 30 de secunde primesti cupoane gratuite la McDonald’s!  Enjoy! 🙂

Leave a Reply

