Neptun, perla litoralului romanesc

Nu ai cum sa nu fii o fire matinala, odata ajuns la mare. Poate datorita si faptului ca plecarea catre plaja are loc in special dimineata, pentru a nu face cunostiinta pe la pranz,  cu neprietenoasele raze ultraviolete.

Drept urmare, am luat drumul catre plaja. Un drum deloc usor de parcurs  pana in statiunea Neptun (cazarea era undeva in Olimp,  si cea mai populata plaja era cea din Neptun), la vreo 45 de minute de mers la pas, pana la destinatie. Cu toate astea, am vazut numai partea buna a lucrurilor, caci drumul care lega Olimp de Neptun era presarat cu petale de trandafir, astfel ca am strabatut celebra strada, Str. Trandafirilor, cea care uneste cele doua statiuni amintite.

De-a lungul drumului, puteam observa si admira hoteluri de toate categoriile, de la stele mici pana la stele mari, de la cele mai moderne pana la cele traditionale, ce inca mai pastrau acel aspect retro al vremurilor de altadata. In acest context, imaginile cu aceste hoteluri rezonau perfect cu mesajele campaniei Pepsi- Cola (campania mea de suflet), afisate pe panourile publicitare amplasate de-a lungul Str. Trandafirilor.

Cel mai reprezentativ si nostalgic mesaj  din campania Retro Pepsi – Cola a fost cel din imaginea de mai jos:

Nici nu mi-am dat seama, cand am ajuns, asa de repede,  in statiunea Neptun,  pentru ca pana atunci fusesem captivata de frumuseteta “drumului  presarat cu petale de trandafir”.

Punctul forte al statiunii Neptun il reprezinta Plaja “La Steaguri” care este una cele mai bine amenajate plaje de pe litoral, pentru ca plaja cu pricina este exemplar de curata, nisipul este bun, iar apa limpede ca “buna ziua” 🙂
In ciuda faptului ca plaja este acoperita in cea mai mare parte de sezlonguri si umbrele – contra cost, se mai gasesc si locuri pentru cei cu cearceafuri.

Pe plaja “La Steaguri” aveau loc iesiri pe mare pline de adrenalina, cu skyjet-urile, pe canapea sau pe banana, destinate turistilor amatori de senzatii tari si nu numai.

Nu stiu daca v-am spus, dar o prietena neptuniana (asa cum ii place ei sa i se spuna:), mi-a fost un adevarat ghid turistic in explorarea statiunii Neptun, astfel ca dupa plaja mi-a recomandat un local exceptional, terasa-restaurant Orizont, unde am avut ocazia sa savurez  niste delicatese cu specific marinaresc: rapane (melci marini) si midii.  Recunosc ca nu am mai incercat pana acum, sa mananc astfel de specialitati culinare, cu toate astea am ramas topita dupa gustul lor.  Va spun drept ca nu numai ca aceste delicatese sunt de senzatie, dar rapanele si midiile nu trebuie sa lipseasca din farfuria nimanui, mai ales a acelora care au pasit pentru prima oara in acest restaurant! 🙂

M-am bucurat de fiecare moment de relaxare la aceasta terasa, personal amabil, preturi pentru buzunare tuturor, servicii de calitate, mancare exceptionala, atmosfera prietenoasa si placuta, astfel ca puteam observa cum la terasa se perindau turisti strani: rusi, maghiari si turisti chiar din indepartata Norvegie, ce au revenit pe timp sezon estival, pentru ambientul si relaxarea care le-o ofera terasa Orizont, din statiunea Neptun. Relaxare, pentru ca terasa iti ofera contra-cost,  si sezlonguri acoperite de umbrele pe plaja,  la orele amiezii.

Nimic nu se compara cu marea azurie,  briza marii care te imbie sa te racoresti, cerul albastru care te incanta la vedere, sunetul pescarusilor, nisipul stralucitor si fin, si nu in ultimul rand, soarele ce te mangaie cu ale lui raze calduroase.

Se face seara, dar in Neptun distractia de abia incepe pentru turisti, pentru ca ii asteapta terasele, restaurantele si localurile cu specific traditional, cluburile – Why-Not, Alcatraz, Kremlin, Vision Olimp club – parcul de distractii din Neptun, sau o sesiune de shopping prin bazar, in cautare de cele mai frumoase suveniruri.

Acestea fiind zise,  statiunea Neptun este combinatia perfecta pentru o vacanta placuta si frumoasa. Astfel ca, Neptun – perla litoralului romanesc devine un loc special pentru relaxare, destindere si rasfat estival! 🙂

Va urma

3 responses to “Neptun, perla litoralului romanesc

  1. Este adevarat…perla litoralului romanesc, te felicit pentru alegerea facuta, dar da-mi voie sa-ti critic felul in care incerci sa faci publicitate acestor locuri. Pentru data viitoare scrie din inima si nu mai incerca sa presari texte de “lemn”, e lumea plina de rasuflati cu nume !

    • Multumesc pentru sfaturi si aprecieri, sunt binevenite oricand. Cat despre “limbajul de lemn”, probabil te referi la acele paragrafe care tin efectiv de descrierea geografica a statiunii, ca orientare in spatiu. Am ales sa postez experiente, lectii de viata sau amintiri ce le port in suflet, de aceea, tot ce scriu, vine din inima. Cu drag, Celestina.

  2. Pingback: Din vremurile cand … | jurnaldepublicitate

Leave a Reply

