Visul unei zile de vara

Dupa o noapte plina de viata, muzica si lumina, deschide ochii, si trage adanc in piept aerul curat al padurii, caci aventura unui noi zile poate incepe. Nu mai sta pe ganduri, caci te asteapta o frumoasa zi de plaja! 🙂

Zis si facut, am parcurs cu aceeasi usurinta si voiciune drumul catre statiunea Neptun, cu toate ca stiam ca exista transport intre statiuni,  deoarece microbuzele circula din sfert in sfert de ora. Dar am preferat sa merg la pas, fara niciun popas!
Dupa inca o minunata zi de plaja, in statiunea neptuniana, pe seara am ales sa cunosc mai bine statiunea Olimp (locul unde m-am si cazat)
Asa cum va spuneam statiunea Olimp o statiune linistita, curata, destinata acelora, care cauta un strop mare de relaxare. Astfel, am avut ocazia sa descopar un taram de vis, in statiunea Olimp, caci dupa o promenada la apusul soarelui, pe  malul apei, m-am bucurat desculta, de frumusetea marii.
Cum ma plimbam seara pe faleza inalta, am descoperit un alt loc magic: microcomplexul Delfinul, din Olimp. Situat exact pe plaja, este locul destinat celor cu spirit de aventura, locul celor romantici, locul unde vrei sa revii cu aceeasi bucurie in suflet!


   Ca o concluzie, o vacanta in aceasta statiune ne provoaca sa ne relaxam, sa scapam de grijile cotidiene si sa oprim timpul in loc, undeva in statiunea Olimp!:)

Va urma

Leave a Reply

