Povestea merge mai departe

“Povestea merge mai departe/ Ca vantul din Vama Veche/ Eu nu pot sa mai continui/ Caci eu mi-am gasit pereche..."

V-ati intrebat vreodata ce legatura exista intre berea Timisoreana si Vama Veche? Presupun ca ati intuit din versurile melodiei, caci este vorba despre faptul ca “povestea merge mai departe” 🙂

Aflata-ma la terasa -restaurant Orizont din Neptun, dupa un meniu traditional  romanesc: cu mici si cartofi taranesti, am savurat o bere rece la halba la fel  de traditionala, bere Timisoreana. De ce este preferata mea? Pentru gust,  pentru calitate, si pentru imi inspira ca traditia, aidoma povestilor de viata, merge mai departe, de ce sa nu o continuam? Asa ca o bere Timisoreana nu face altceva decat sa invite  la voie buna si la povesti, in jurul unei halbe de bere rece.

In a patra zi din periplul de-a lungul statiunilor de pe litoralul romanesc, am avut ocazia sa ma reintorc in statiunea Vama Veche. Sa ma reintorc, pentru ca am petrecut de 1 mai, in 2007,  pe cand ma aflam in ultimul an de facultate, caci sta o lege nescrisa:  “Cat esti student, trebuie sa mergi in Vama!”

Numai ca spiritul mai mult libertin decat liber, a fost singura impresie cu care am ramas din Vama, de acum 5 ani. Si iata, ca anul aceasta pe timp de vara, am descoperit o Vama boema,  placuta, prietenoasa si populata de o diversitate de oameni, de la rockeri pana la clubberi, de la familii pana la grupuri de tineri rebeli. O Vama a diversitatii, armoniei si a pacii! 🙂

Cum serile de vara, se petrec cel mai bine in Vama, am ales ca destinatie de distractie club Expirat, nu inainte de a ma lasa captivata de frumusetea lampioanelor, ce se inaltau cat mai sus, spre cerul instelat, deasupra marii.  Asceasta traditie a lampioanelor, m-a incantat si ma bucur ca am avut ocazia sa o descopar  in statiunea turistica, Vama Veche! 🙂

Va urma

Leave a Reply

