Publicitatea este o arta

Consider ca publicitatea este o arta  si cand spun asta, ma gandesc la simplul fapt ca in acest demers al crearii mesajelor publicitare, marketingul foloseste aproape toate formele de arta, de la scriere, pictura, desen, design, muzica, dans, teatru sau film,  care, sincronizate genereaza adevarate capodopere publicitare.

Cum este si cazul campaniilor publicitare pentru telefonul Nokia N 8 , devenite intre timp, niste opere de arta. Enjoy! 🙂

La un an de la recordul filmarii animate in stop-motion “Dot” in cele mai mici dimensiuni a unui personaj animat, campania la Nokia N 8 se intoarce si in acest an, insa de data aceasta cu cea mai mare filmare animata in stop-motion, de pana acum.

Incercarea acestui record mondial, are si un nume: “Gulp” si a fost filmata cu ajutorul aceluiasi telefon Nokia N 8. “Gulp” este un scurt-metraj creat de Sumo Science at Aardman, si prezinta o frumoasa poveste unui pescar ce este inghitit de un peste imens, care din fericire este expulzat, din nou afara.

Filmat undeva, in Pendine Beach in South Wales, fiecare cadru din acest scurt-metraj realizat in tehnica stop-motion a fost filmat folosindu-se camera de 12 megapixeli si lentilele optice Carl Zeiss de la un Nokia N 8. Destul de impresionant platoul de filmari, nu-i asa? 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s