Reclama ca felie de viata

Se spune ca reclama este sufletul comertului. Nimic mai adevarat, cu toate ca exista tendinta de a vedea in spoturile publicitare, adevarate felii de viata: de la povestea cuplului care s-au cunoscut la o cafea pana la acel mic dejun servit in familie, unde toti membrii familei au folosit paine toast de cea mai buna calitate. Este reclama o felie de viata sau un ideal dupa care tanjim, de cele mai multe ori?

Si totusi, reclama este inspirata din viata de zi cu zi, din momente si clipe de nepretuit alaturi de cei dragi noua, din activitatile rutinate pe care le intreprindem in fiecare zi, din hobby-uri si din pasiuni etc.

In acest context, al inspiratiei din viata reala, un spot publicitar este asemenea unui film. Diferenta dintre un film si o reclama consta in ideea ca un spot dureaza 30 de secunde de bucurie, de tristete, de nostalgie, de meditare, de relaxare, de amuzament, toate aceste stari de spirit si cumul de emotii fiind cuprinse doar in acele minunate 30 de secunde. Destul de fascinant si interesant, in acelasi timp …

Iata o reclama care e mai mult decat o felie de viata, este povestea unui produs cu traditie. Enjoy! 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s