Pasiunea mea, publicitatea

Asa a inceput pasiunea mea pentru publicitate…

De cand am vazut prima reclama la Adidas Storsen, am zis ca asta vreau sa fac cand voi fi mare, sa fiu “omul din spatele sloganurilor reclamelor” .

Putin mai tarziu, pasiunea pentru advertising mi-a fost insuflata de Andi Moisescu in celebra sa emisiune “Marca Inregistrata”, apoi dupa ce am vazut primele  reclame realizate de maestrul Bogdan Naumovici, acesta din urma a devenit un model pentru mine in tot ceea ce inseamna creativitate si text publicitar.

Daca Andi Moisescu a multumit mentorului Adrian Sarbu, “pentru ca i-a marcat cariera definitiv “,  printr-o urare de ziua acestuia (urare si un gand, ce a devenit viral  pe internet  ca un semn al recunostiintei si gratitudinii ) voi fi in acelasi trend uman si respectuos, sa adresez un sincer “La Multi Ani” maestrului Bogdan Naumovici, pe care il consider ‘”parintele creativitatii in advertisingul romanesc”, omul de publicitate care s-a adaptat dintodeauna vremurilor romanesti, celuia carui ii datoram o serie de expresii din textele reclamelor, ce au intrat in limbajul uzual precum: “laser, frate”, “cat e halatu’?”, “eu ti-am zis ca e popa, dar tu batman, batman”, “si ala micu’ de respira greu era tasu’ ” etc.

La multi ani creativi, maestre!!

Sa ne traiti mai mult decat nenea’ din clipul de mai jos:

Motto personal: Publicitatea este sufletul meu (nu a comertului cum este crezut in mod normal), ma caracterizeaza, este aerul pe care il respir, zi de zi.

Leave a Reply

