Reclame virale marca Duval Guillaume

Daca anul trecut, ne-am facut curaj sa intram intr-o sala de cinema plina cu motociclisti neprimitori si chiar ostili,  anul acesta aceeasi agentie belgiana, Duval Guillaume Modem, “vinovata” pentru clipul viral Calsberg,  si-au stabilit un obiectiv: pe de o parte, sa ne obisnuiasca cu spoturile lor realizate in stilul lor caracteristic: socant, controversat si tragico-comic, si pe de alta parte, ca toate aceste spoturi sa devina virale de succes. Ceea ce s-a si intamplat!

Primul spot din categoria “virale” a aparut pe 4 aprilie 2012  si a starnit multe reactii dar in acelasi timp, a atras si un numar impresionant de vizualizari. Clipul viral se numeste “Girls going wild in red light district” si reda mesajul campaniei intr-un mod original si controversat. Spotul face parte din campania de atentionare si responsabilizare sociala “Stop the Traffik“ care lupta pentru prevenirea traficului de carne vie, sub deviza :“Cand oamenii actioneaza, lucrurile se schimba“.

Tot in aceeasi luna cei de la Duval Guillaume Modem au dat din nou lovitura cu spotul realizat pentru lansarea canalului de televiziune TNT in Belgia care a inceput sa emita din 10 aprilie 2012. Storyboard-ul clipului suna cam asa: in centrul unui orasel obisnuit din Belgia este amplasat un buton rosu deasupra caruia era agatat un mesaj care te invita sa-l apesi pentru a adauga niste drama sau actiune.  Ce s-a intamplat, puteti vedea mai  jos.

Un alt client care s-a bucurat de creativitatea celor de la DGM este De Opvoedingslijn, o linie de consultanta telefonica ce se adreseaza parintilor cu copii dificili, scapati de sub control. Pentru acest hotline a fost  lansat un spot publicitar ceva mai controversat, care sa atraga atentia in mod deosebit asupra serviciilor oferite de acest telverde.

Pentru realizarea lui s-au folosit patru camere de filmat, ascunse in toaleta pentru femei a unui hotel de lux dintr-un oras de provincie. Ideea lor a fost foarte buna si a promovat cu succes scopul liniei telefonice.  Care au fost reactiile femeilor la intamplarile din baie, puteti vedea in filmuletul de mai jos.

Cel mai recent spot publicitar conceput de aceeasi agentie din Belgia si realizat pentru Center Parcs, un resort de odihna, SPA si recreere. S-a mers pe aceasi reteta: camere de filmat ascunse care sa surprinda reactia femeilor venite la sauna, insa pentru a intra, ele ar avea nevoie de o parola: rezolvarea unei intrebari de cultura fotbalistica. Cate femei au reusit sa raspunda la intrebarea cu pricina si ce s-a intamplat, puteti afla din clipul de mai jos:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s