Aside

Copilaria, copilul si publicitatea

Azi este 1 Iunie, cand se sarbatoreste Ziua Internationala a Copilului. Va doresc sa aveti mereu sufletul pur, zambetul gingas si viata fara griji, asemenea unui copil. La multi ani, dragi copii mari  si mici! 🙂

Lumea copilariei este o alta tematica a spoturilor publicitare, pentru ca prin inocenta lor copii atrag zambete si stranesc veselie numai la vederea lor, precum o raza de soare intr-o zi mohorata. Ce impact au avut copii in reclame si daca prezenta lor a determinat un consumator sa achizitioneze acel produs, de-a lungul timpului,  vom vedea in cele ce urmeaza:

Poate singura reclama care exprima inocenta si puritatate este cea de la Dorna si face parte din campania “Esti ceea ce bei”.  O reclama cu adevarat, emotionanta si inspirationala:

Vitalitatea si energia copiilor este abordata in reclama la apa Evian, spot publicitar devenit viral. Veti vedea si de ce! 🙂

Aceeasi idee a fost preluata si de cei de la Vodafone, in reclama in care apare Crbl alaturi de fiica sa, Alessia.

Nu numai parintii sunt convinsi, din reclama, sa achizitioneze  un produs destinat copiilor,  dar si copii la randul lor isi trag de maneca parintii: ” Mami, mai, vreau si eu sampon Dalin“. De ce? Pentru ca atmosfera de balaceala este mai placuta, exact ca in reclama de mai jos.

Cu toate ca parintii sunt niste oameni mari cu griji si probleme pe cap, ar cam trebui sa se detaseze de viata rutinata si sa redevina iar copii, pret cat petrec alaturi de prichindei. Ceea ce ne propune reclama de la Cosmote, sa ne apropiem de copii, sa comunicam cu ei, sa vorbim cu ei, in limbajul si pe intelesul lor.

Poate ati auzit de expresia “a te pune la mintea copiilor”. Daca nu, va reamineste Oreo, invitandu-ne in lumea minunata si a copiilor.

Cea mai recenta si dragalasa reclama cu copii este cea de la Bucovina, in care un bebe shaolin creste, ca in basmele romanesti,  intr-o zi  “precum alti copii intr-un an”, dupa ce a baut apa Bucovina. Mai multe detalii aflati pe http://www.bebebucovina.ro/.

Toate aceste reclame in care sunt prezenti copii, isi propun sa readuca in atentie spiritul copilariei prin incurajarea tuturor adultilor sa redescopere partea copilareasca. Deci, sa nu ne ferim sa redescoperim si sa lasam sa iasa la iveala, copilul din noi! 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s