Spune-mi ce sampon folosesti, ca sa-ti spun cine esti

Stau sa ma gandesc daca uneori traiesc o viata “ca-n reclame” sau publicitatea cu ale sale reclame mi-au influentat viata (intr-un mod benefic), mi-au facut viata mai frumoasa si mai minunata, cum nu am visat-o vreodata.

Nu de curand am facut o schimbare de look dar si de stilist (hairstilist) si buna alegere am facut. Cum se face de obicei, inainte de a ajunge la respectivul salon, m-am spalat pe cap Si atunci a fost momentul decisiv pentru soarta parului meu.

Natura m-a inzestrat cu un par frumos, bogat, ondulat dar rebel ( asa ca mine, uneori). In incercarea de a-l “cuminti” am utilizat tot felul de produse pentru ingrijirea parului de la clasicul Sampon de Urzica (il foloseam in copilarie, imediat dupa ’90) , Pantene (“Un par sanatos fara matreata”) apoi Wash&Go – cine nu isi aminteste reclama in care Andreea Raicu rostea senin: “NImeni nu poate trece de bodyguarzi”. Ar fi fost bine daca intram la concerte cu aceasta “carte de vizita” :))

Dupa perioada Wash&Go mi-am “convertit” parul la sampon si balsam Dove, porumbelul pacii care nu a adus pacea si armonia intre firele mele de par :))

Intr-un timp era o actrita de Hollywood care facea reclama la samponul Elsève Loreal (intotdeauna mi-a placut sloganul lor “Pentru ca meriti”) si mi-am zis in sinea mea “De ce sa nu merit eu un par sanatos si stralucitor” si la scurt timp dupa utilizarea lui, am descoperit ca in loc sa am un par matasos fara matreata devenise “matrasos” :))

Prin facultate auzeam ca sampoanele Garnier Fructis faceau adevarate minuni si binenteles ca am incercat insa rezultatul a fost total neasteptat: aveam parul atat de stralucitor ( aveam impresia ca toata lumea se oglndeste in parul meu:) insa ramasese la fel de rebel, cum il stiam eu.

Pana in prezent cand am decis sa-mi schimb din nou samponul. M-am intors la “prima iubire”, Pantene. Am dat like paginii de facebook Pantene Romania, unde am regasit o noua gama de produse pentru ingrijirea parului de la Pantene, Pantene Moisture Renewal.

poza

Camelia Negrea, stilistul Pantene Romania nu numai ca mi-a rezolvat dilemele legate de alegerea unui sampon dar mi-a personalizat raspunsul cu detalii legate de parul meu. Si am incercat produsul recomandat si spre suprinderea mea mi-a indeplinit dorinta: mi-am vazut parul “imblanzit” si “cuminte” 🙂

Revenind la povestea schimbarii de look, iata-ma ajunsa la stilist pe nume Ovidiu – mai in gluma mai in serios l-am numit “Ovidiu Buta” in materie de hairstiling.  Nu il cunosteam, mi-a fost recomandat dar dintr-o singura privire cand mi-a vazut parul m-a intrebat “Ti-a schimbat de curand samponul?”. Am ramas uimita de intrebare caci eu chiar asa procedasem :)) Ulterior mi-a dat explicatia: atunci cand iti schimbi samponul imediat se cojeste pielea scalpului iar parul capata un aspect de matreata, ceea ce este o imagine de nedorit, pentru orice femeie. Asa ca mi-a recomandat sa folosesc sampon si balsam din gama Schwartzkopf . Dupa tot ritualul – spalat-tuns-filat- coafat, asa mi-a placut rezultatul final incat aveam impresia ca sunt “scoasa ca din reviste”.

Zilele astea mi-am amintit de sfatul lui, de a incerca produsele recomandate si mi-am cumparat balsam Gliss Schwartzkopf.

PS6

Stiu ca ceea ce o sa spun acum suna a testimonial pentru o reclama la produse pentru ingrijirea parului dar “Acum pe langa faptul ca mi-am pastrat stralucirea parului, imi simt parul placut la atingere si miroase asa de frumos, incat am impresia ca ma aflu intr-o gradina secreta de flori cu mireseme imbietoare. Imi ofera o senzatie placuta, minunata… Cu alte cuvinte in acest produs ma regasesc…”

Ceea ce va doresc si eu voua, sa va regasiti in produsele pe care le cumparati!:)

Leave a Reply

