Ploua ca-n reclame

Si afara ploua, ploua… e trecut de ora 9. Si iata-ma in fata unui nou post, daca tot e “Postul Pastelui”, caci am gasit ceva  timp pentru a scrie pe al meu blog. Timpul era pe undeva ratacit pe o noptiera… uitat si prafuit, insa doar acum am reusit sa-l valorific pentru a asterne gandurile mele pretioase din ultima vreme pe foaia galbena a blogului…
Sunt persoane carora nu le place vremea asta mohorata si ploioasa, pe de alta parte unii se bucura de ploaie, ei bine eu ma incadrez in ultima categorie de oameni. Imi place ploaia pentru aerul ei de prospetime pe care il lasa in urma ei, pentru ca e o binecuvantare de la Cel de Sus, pentru ca iriga natural culturile, pentru ca imi place sa ma plimb in ploaie cu cizmele speciale de ploaie, pentru ca sunetul ploii e romantic si iti da o stare de pace sufleteasca si liniste interioara, pentru ca aduce oamenii impreuna in familii, petrec mai mult unii cu altii, pentru ca iti ofera nenumarate moduri de a petrece timpul si in casa: de la vizionarea unui film bun, lectura unei carti bune, gatitul din pasiune, cate si mai cate activitati. In timp ce afara ploua…. am timp pentru mine, me, myself and I si nu in ultimul rand, ma bucur ca scriu pe blog! 🙂

Ploaia e un motiv de inspiratie si pentru industria publicitatii, de la anvelope pentru masina in zilele ploioase,  cizme de ploaie sau umbrele pana la senzatia pe care ti-o ofera ploaia. Fie ca ploua marunt, fie ca e o ploaie mocaneasca , fie ca ploua torential, ploua cu soare sau ploua neincentat, ploua si in reclame. Ca sa continui in acelasi ton romantic: cate picaturi de ploaie, atatea spoturi despre ploaie. Sa ploua cu reclame, deci! 🙂

VW GTI Commercial HD – Singing in the Rain

Apple iPhone 4S TV Ad Rainy Day

Cadillac SRX TV Commercial Ad, ‘Rainy Run’

Mitsubishi Outlander Safety Commercial Rainy Delivery

Geox Amphibiox: One Man For 7 Days In Nonstop Rain

Audi Quattro “Rain” Commercial

NESCAFE Rain ’08 Philippines TV Commercial

Rain-X® “Great Day” commercial

Reclama ClickNet – Ploaia!

Reclama fereastra QFort Compact

Pentru ca este atat de romantica, ploaia este un motiv des intalnit si in muzica Printre nenumaratele piese despre ploaie, melodia care ma face sa ma gandesc la minunata ploaie cu toate motivele evocate mai sus este Mika – Rain.

Insa, nu de curand am descoperit o melodie romaneasca ce rezoneaza perfect cu pleiada de sentimente si senzatii pe care le ai, pe timpul ploii, Si asta pentru ca: ” Some people feel the rain and other people just get wet.”  Enjoy! 🙂

Si daca tot am invocat ploaia si ne-am bucurat de prezenta ei in reclame, va idemn sa iesiti putin in ploaie, sa dansati in ploaie, lasati ploaia sa va ude (vorba melodiei), sa simtiti ploaia, sa descoperiti bucuria pe care va o da ploaia, pentru ca si zilele ploioase sunt frumoase ca cele insorite. O zi insorita de  picaturi de ploaie, sa aveti! 🙂

Leave a Reply

