Noroc si ghinion

Cu siguranta ti s-a intamplat sa crezi cel putin o data sau daca nu de mai multe ori in urmatoarele superstitii:

Ai varsat sare? Te vei certa cu cineva.
Te intorci din drum? Nu iti va merge bine in ziua aia.
Duci gunoiul seara? Semn de saracie.
Te mananca palma stanga sau dreapta? Dai sau iei bani.
Ti-a trecut pisica neagra prin fata? Ai ghinion in acea zi.
S-a spart o farfurie? S-a spart ghinionul.
Cifra 13, numar cu ghinion.

De fel sunt o fire optimista, vesela si pozitiva, incat foarte rar ma poate umbri gandul unei superstitii. Sau daca am dat crezare unei superstitii, cu siguranta acea superstitie era cu mesaj pozitiv. Si totusi, sunt zile in care simt ca am noroc si alteori am de a face cu situatii ghinioniste. Bunica mea spunea asa: “Norocul si-l face omul cu mana lui”. Si asa tind sa cred si eu, ca omul are parte de succes si noroc, doar prin propiile actiuni pozitive si constructive.

Sunt de parere ca  persoanele norocoase creeaza si observa oportunitatile, dupa care actioneaza in functie de ele. Este si demonstrat faptul ca persoanele optimiste sunt norocoase pentru faptul ca atunci cand avem anumite asteptari, acestea incep sa se adevereasca. Psihologii cred ca norocul nu pica din cer, ci depinde exclusiv de atitudinea noastra si gandurile pe care le avem in minte.
Zilele trecute am dat de o pagina de facebook ce se ocupa cu comercializarea de bratari carmice, aducatoare de “noroc”. Sa inteleg ca daca vei purta acea bratara, iti vei atrage bani, succes sau dragoste?! Norocul depinde numai si numai de TINE, de actiunile tale si de atitudinea pe care o ai asupra vietii.

Subiectul noroc versus ghinion a fost abordat si de lumea publicitatii, in cele mai creative si ingenioase spoturi publicitare, in cele ce urmeaza:

Lucky chair from Budlight

Axa Insurances “if you are lucky” commercial

Lucky Man, Volkswagen Passat Commercial

Bad luck turned into good luck Brasilian sexy commercial

Bad luck Commercial

Lucky Penny – McDonald’s?

Domnisoara ghinionista

Medal Paints right colour matters unlucky cat Advert

Luck works sometimes funny commercial Tata Docomo 2013

Unlucky Girl Center on ASUS

New MARTINI Commercial – LUCK IS AN ATTITUDE

Cea mai interesanta campanie publicitara la un produs mi s-a parut campania celor de la Fruit of the Loom, o companie globala de textile si lenjerie intima. Cei de la Fruit of the Loom s-au gandit sa fie siguri ca lenjeria lor este una norocoasa, incat au creat conceptul de “lenjerie norocoasa.” In clipul urmator veti vedea cum s-a realizat aceasta campanie a “lenjeriei norocoase” in care cutii intregi cu lenjerie au fost cat mai aproape de locuri asa zis norocoase. Rezulatul campaniei este unul uimitor ce a readus Fruit of the Loom, in topul celor mai cumparate produse de lenjerie intima.

Fruit of the Loom®: Making Lucky Looms

Pentru ca tot v-am vorbit despre noroc si ghinion, mi-am amintit de un film pe care l-am vizionat cu mult timp in urma “Just my luck” (2006), despre povestea unei tipe norocoase care se intalneste cu un tip ghinionist. O comedie savuroasa, pe care vi-o recomand cu drag! 🙂

Leave a Reply

