Secretul unui zambet stralucitor

Nu exista un secret anume pentru a avea un zambet stralucitor ci mai degraba o buna constientizare a ingrijirii danturii si  pretuirea sanatatii dintilor, ce porneste din educatie si obiceuiri bune, in care spalatul pe dinti devine o obisnuinta sanatoasa ce iti mentine dantura si previne alte afectiuni dentare.
Acest “secret” este dezvaluit intr-un mod ingenios de catre dentistul ce a incantat o lume intreaga si a trezit constiinte, zilele trecute, cu clipul sau ce a devenit, in cel mai scurt timp, un adevarat viral, in mediul online. Clip in care dentistul recreaza, intr-o maniera proprie si originala, un cover haios dupa renumitul hit a lui Ed Sheeran: “Shape of You”, in care mesajul transmis devine o lectie moralizatoare despre spalarea dintilor, folosirea atei dentare, vizita la dentist, cat de importanta este igiena orala, de zi cu zi:


 

Igiena si ingrijirea dintilor este esentiala si are un rol important in educatia copiilor, inca de la varste fragede. Iata cum a inceput in cazul meu, educatia in privinta igienei ingrijirii danturii, o data in familie si apoi la scoala. Eram prin clasa I, bobocei timizi si entuziasti, dornici de a invata la scoala. Cand intr-o zi, a sosit in scoala, o caravana Colgate, promoteri ce in cadrul unei campanii de responsabilitate sociala imparteau elevilor/copiilor pliante informative, materiale educative cu privire la igiena dentara dar si produse Colgate. De atunci si pana in prezent, numai Colgate folosesc, am incercat si alte produse de ingrijire a dintilor dar cum marca Colgate a fost deja intiparita in minte, in copilarie, schimbari in alegerea unei altei marci de pasta de dinti nu au existat. Iata de ce campaniile de tip CSR sau PR ale brandurillor sunt extrem de importante in primii ani de viata a consumatorului, ca mai apoi acel brand sa devina alegerea fidela a unei marci “pe viata”.

De altfel Colgate, pe piata din Romania a intrat puternic cu un slogan imbatabil, ce mi-l amintesc si acum, suna cam asa: “Colgate este marca cea mai recomandata si utilizata de medicii dentisti din Romania.” Adica, la urma urmei cine ar putea
tagadui sau combate o astfel de afirmatie? Exact. Nimeni. Cand recomandarea este facuta chiar de specialisti, nu ai cum sa mai aduci un contra argument. De aceea Colgate ramane un brand stabil si de neclintit, in Romania.

Printre primele reclame la Colgate cine isi mai aminteste reclama cu celebrul D.l Castor, cu dintii sai de un alb stralucitor- orbitor, puteti revedea reclama la Colgate Herbal aici.

Colgate are o gama diversificata de produse ce se adreseaza intregii familii si strategic anumitor grupuri-tinta, printre care si tinerii: Colgate Max White, reclama asta m-a fascinat de cand a aparut, mesajul este unul cat se poate de cool si simplu  totodata: Zambetul, ce afiseaza o dantura alba si stralucitoare trebuie sa fie cel mai important “accesoriu”:

Apoi au aparut treptat pe piata si alte branduri de paste de dinti, cum ar fi Aquafresh. Cine nu isi aduce aminte de reclama animata in stilul anilor ’80 desi la noi in Romania, a fost difuzata la tv, la inceputul anilor anii ’90, cu imaginea familiei  Aquafresh in 3 culori cantand?! Destul de nostalgic.

Blend-A-Med mi-a captat atentia cu reclama de tip endorsment in care renumita si apreciata cantareata Shakira recomanda utilizarea pastei de dinti Blend-A-Med:

De la utilizarea unei paste de dinti eficiente care sa curete bine dantura si sa aduca stalucirea dintilor intr-un zambet demn de invidiat, s-a trecut la abodarea de tip “prevenire”- prevenirea paradontozei, aparand, in aces ultim context, branduri de paste de dinti precum: Lakalut sau Parodontax.

Reclama de la Parodontax a cam ingrozit o tara intreaga, cand au aparut primele lor reclame socante, de tip agresiv si prin mesajul lor destul de dur: prevenirea sangererii gingivale si caderii dintilor:

Reclamele de tip testimonial Lakalut

Cea mai amuzanta reclama care nu are cum sa nu iti aduca zambetul pe buze este reclama de Lakalut in care o persoana de origine africana afiseaza o dantura alba si stralucitoare, in ideea ca poti avea dintii albi si stralucitori precum au persoanele de culoare. Nicidecum rasista reclama, dimpotriva, cei care au conceput reclama au gandit-o foarte bine:

Oral-B au venit cu un produs, dupa spusele lor, “revolutionar”, pe piata produselor de igiena dentara: periuta de dinti electrica. Pe mine una, nu m-a convins sa achizitionez un astfel de produs:


Parca nimic nu s-a schimbat in industria publicitara a produselor de igiena dentara, cand vezi o astfel de reclama vintage la pasta de dinti Colgate, ce iti insenineaza ziua. O zi insorita de zambete stralucitoare(desprinse din reclamele pentru pasta de dinti) sa aveti! 🙂

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s